Second Language Acquisition (Master)
-
Teaching
Details
Faculty Faculty of Humanities Domain Multilingualism and Foreign Language Didactics Code UE-L09.00442 Languages English Type of lesson Seminar
Level Master Semester SP-2021 Schedules and rooms
Summary schedule Monday 17:15 - 19:00, Hebdomadaire (Spring semester)
Teaching
-
Dates and rooms
Date Hour Type of lesson Place 22.02.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 01.03.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 08.03.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 15.03.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 22.03.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 29.03.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 12.04.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 19.04.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 26.04.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 03.05.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 10.05.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 17.05.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 31.05.2021 17:15 - 19:00 Cours MIS 10, Room 01.04 -
Assessments methods
Evaluation continue - SP-2021, Session d'été 2021
Assessments methods By rating, By success/failure Evaluation continue - SP-2021, Autumn Session 2021
Assessments methods By rating, By success/failure Evaluation continue - SA-2021, Session d'hiver 2022
Assessments methods By rating, By success/failure Evaluation continue - SP-2022, Session d'été 2022
Assessments methods By rating, By success/failure -
Assignment
Valid for the following curricula: Educational Sciences 30 [MA]
Version: SA15_MA_PS_fr_v01
Expertise et accompagnement pédagogiques / MEAP-FEconomie, politique et systèmes de l'éducation / MEPSE-FApproches interculturelles de l'éducation / MAIE-FTechnologie de l'éducation / MTE-F
Educational Sciences 90 [MA]
Version: SA15_MA_PA_fr_v01
Modules à choix > Approches interculturelles de l'éducation / MAIE-FModules à choix > Technologie de l'éducation / MTE-FModules à choix > Economie, politique et systèmes de l'éducation / MEPSE-FModules à choix > Expertise et accompagnement pédagogiques / MEAP-F
Educational Sciences 90 [MA]
Version: SA14_PA_VP_bil_v02
Modules Fr et De > Modules Fr > Approches interculturelles de l'éducation / MAIE-FModules Fr et De > Modules Fr > Economie, politique et systèmes de l'éducation / MEPSE-FModules Fr et De > Modules Fr > Technologie de l'éducation / MTE-FModules Fr et De > Modules Fr > Expertise et accompagnement pédagogiques / MEAP-F
English Language and Literature 30 [MA]
Version: SA15_MA_P2_ang_V01
Module 1minor: English Linguistics
English Language and Literature 90 [MA]
Version: SA17_MA_PA_ang_V01
Modules 5 branches > Module 1: English Linguistics
Foreign Language Didactics 90 [MA]
Version: SA16_MA_PA_bil_V01
Tronc commun > Module B : Compétence plurilingueTronc commun > Module A : Théories, méthodes et champs de la recherche en didactique des langues étrangères
Foreign Language Didactics 90 [MA]
Version: SA23_MA_PA_bil_v01
Tronc commun > Module A : Théories, méthodes et champs de la recherche en didactique des langues étrangères
German as a Foreign Language / German as a Second Language 90 [MA]
Version: SA14_MA_PA_de_V01
Anwendung und Profilierung
Multilingualism Studies 30 [MA]
Version: SA23_MA_PS_P2_bil_v01
Module d’approfondissement : Recherche empirique
Multilingualism Studies 30 [MA]
Version: SA14_MA_PS_P2_fr_de_V01
Science du plurilinguisme P2 > Module d’approfondissement : Recherche empirique (P2)
Multilingualism Studies 90 [MA]
Version: SA23_MA_PA_bil_v01
Sans option rhéto-roman > Module B. Plurilinguisme – acquisition et cognitionAvec option rhéto-roman > Rhaeto-Romance > Module C. Sciences du plurilinguisme
Multilingualism Studies 90 [MA]
Version: SA14_MA_PA_bil_V02
Plan d'études sans option rhéto-roman > Plurilinguisme – acquisition et cognitionStudienplan mit Option Rätoromanisch > Rätoromanisch > Sciences du Plurilinguisme
Special Education 90 [MA]
Version: SA20_MA_VP_de_v01
Profile > Sonderpädagogik > Modul 3a – Vertiefung erziehungswissenschaftlichen GrundlagenwissensProfile > Option > Speech and Language Therapy > Modul 3b – (Psycho-)Linguistik und Kognitionswissen-schaft